Alla inlägg under februari 2010

Av Svampen - 28 februari 2010 10:31

Idag är det Söndag för dom som inte har insett det än.

Rep idag, första gången på en månad tror jag, vi har aldrig  haft tid :P


Anyways, igår så åkte jag och mamma till stan och fikade och köpte kläder men vi åkte iväg för mamma ville prata med mig om...Ja om mig.

Jag berättade lite saker som hon inte visste om mig, om saker som hänt när jag var mindre som hon inte visste om och så...Det kändes skönt och jag blev faktiskt inte hysterisk och arg som jag brukar bli, jag hade nog fått tid att förbereda mig.


Jag kan också säga att jag är kär i en person. En tjej. Det känns skönt att ha någon att tycka om,det känns bra.

Jag vet inte riktigt vad hon tycker om mig, jag får dubbla budskap känns det som.


Nu har jag suttit och kollat på det här inlägget i några minuter, jag skriver väldigt ointressant har jag märkt. Medans jag skriver det här planerar jag vad jag ska göra efter jag har publicerat det här inlägget, jag ska nog vänta tills köket är tomt och då ska jag gå ner och ta mig en kopp te.


Jag stod förut och kollade mig i spegeln innan jag startade datorn...Jag är väldigt ickevacker har jag insett : tjock,finnig och ärrig...Fast jag är för lat för att göra något åt det, ska börja träna mera igen så det får väl räknas.


GAH! Jag vill att KalleNinja ska spela live igen! Det är sjukt längesen nu, en hel vecka... Jag känner mig så himla fri då jag står på scenen,då är det jag som bestämmer,det är min tid. Jag vet att ingen riktar sin uppmärksamhet till mig utan mest till de andra/helheten...Men det känns som dom är där för mig,för att se mig för att dom gillar mig och det känns skönt att känna så (jag vet att det inte stämmer,jag är väl mest egocentrisk).


Fan vad osammanhängande jag skriver men det är väl så min tillvaro är, osammanhängande. Jag har märkt att  mitt skrivsätt är väldigt deprimerande, jag känner mig inte deppad men det verkar som så på vissa inlägg.

Hoppas mina 1-2 läsare blir glad för detta inlägg, jag skriver nog inte för någon annan utan jag skriver mest för mig själv men det är kul att det allafall finns några som läser.


Hopps ni har det bra,jag tänker nog ta vara på denna dag..Allafall försöka att inte tänka fel,dom har ingen kraft att styra över mig idag.

Av Svampen - 25 februari 2010 07:29

Igår var jag ledig från skolan,grymt skönt!
Jag var med Linn,Sania,Henke och Christoffer var med en stund, vi var hemma hos Sania och kollade på film.

Tror jag börjar må lite bättre,vissa saker har avtagit...Tror mina besvär från att jag slutade med medicinen börjar avta.


Anyways...Idag ska jag försöka orka mig iväg och genomlida en skoldag, det är ju snart helg!


På Fredag ska jag förhoppningsvis gå på bio med folk och på Lördag ska jag kanske till Linn, om jag fortfarande får.


Mina intensiva läsare kommer skrika över detta överintressanta inlägg! x)

Av Svampen - 18 februari 2010 21:19

Var ett tag sen man skrev här...Mycket har hänt sen dess.


Shakira har dött...Jag ska inte gå in mer på det.


Jag har blivit så sjukt bra vän med Linn, helt skumt hur lika hon och jag tänker...Hon är en av få som man kan prata med som verkligen lyssnar för att hon vill.


KalleNinja har spelat i Hudik,på Söndag spelar vi på Opalen (längtar inte till den skittävlingen xD) sen har vi en spelning i stockholm 13 Mars och en på Sliperiet 16 April eller när det var...har för mig att Sliperiet ligger i ö-vik men jag kan ha fel :P


Jag mår väl ganska bra...Mådde dåligt idag men Linn fick mig på bättre humör. Jag var sjuk i Onsdags för jag var tvungen att åka till sjukhuset på Tisdagen och jag pallade inte av skolan på Onsdagen för jag behövde få vara lite ifred.


Historiens mest lama inlägg...Men jag uppdaterar ju allafall :3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards