Direktlänk till inlägg 14 september 2010

Rubrik saknas

Av Svampen - 14 september 2010 20:23

Fan vad livet känns som ett jävla slöseri just nu med all denna jävla skola...

Dagen har varit bra och jag har varit på bra humör me har hela tiden haft en fråga i skallen,"vad fan gör jag här?"...Det känns ganska slöseri just nu,hoppas att det går över.

Hmm,tanken var väl att jag skulle skriva något vettigt men det brukar sällan bli vettigt.


Jag mår väl ganska sådär,vill prata med någon men vettefan vad jag ska säga eller vem jag ska prata med...Jag vet inte,jag orkar helt enkelt inte med känslor just nu. På sistone har så jävla många snackat känslor med mig att det står ut genom öronen på mig, jag pallar inte lyssna men ändå måste jag...Jag vill bara skrika att jag har ett eget liv!

Egentligen har jag inget emot vänner som pratar med mig, jag tycker om att dom ger mig det förtroendet men just nu är jag...Förbannad,tror jag.

Okej, ska vi skriva om mig nu när jag får chansen? Ni får leva med resultatet.

Jag är less på Sundsvall, på att bo åt helvete,på att min skalle är så jäkla instabil,att jag inte har några pengar just nu,att man känner sig oönskad av sin far m.m

Det där med farsan är nog minst viktigt,jag är så van...Känns väl lite illa att säga. Sen förstår jag inte hur han kan ha varit så jävla känslokall,han har aldrig frågat om hur jag egentligen mår..Orkar inte skriva om honom nu.

Jag vill kunna leva på musiken, det känns mer och mer som det går nu faktiskt (en får väl se hur det blir sen).

Jag vill klaga, jag vill skrika men det blir bara en massa skit! Jag har en massa i mitt huvud som måste komma ut men det vägrar,jag kan inte formulera skiten...GAH! Mina tankar är inte mina just nu

Hejdå

 
 
Aqui

Aqui

16 september 2010 22:25

Ut på öppet område mitt i ingenstans och vråla för allt du är värd. Vet inte om det faktiskt hjälper men om inte annat lär det vara en upplevelse.

http://nedi.haket.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svampen - 15 februari 2011 18:41

Då tänkte Jag ordbajsa riktigt rejält med tanke på att förhoppningsvis ingen läser min blogg längre. Jag är less på det mesta! Skolan är pina,klassen är dum i huvudet och inskränka. Min far är totalt jävla störd,han ska man inte ens snacka med...Ja...

Av Svampen - 6 november 2010 21:31

Var ett tag sedan man uppdaterande. Inget har hänt i mitt liv. Jag tror jag lägger ner bloggandet för mitt liv är ganska ointressant.   Godnatt ...

Av Svampen - 9 september 2010 18:16

Ja,jag undrar vad Sverigedemokraternas mammor ska säga för har inte dom lärt sina bra att man inte ska slå dom som är mindre? "Invandrarna"  som Sverigedemokraterna syftar på är tydligen problemet med Sverige och om vi "skickar hem dom" så blir all...

Av Svampen - 24 augusti 2010 18:01

Nu är sommarlovet slut och man går sista året, fyfan vad skönt! Sommarlovet har varit bra, har ju skrivit lite om det så ska inte ta upp en mass om vad jag gjort förutom Norgeresan. Jag har varit i Norge med pappa,maria och cathy, det har varit väl...

Av Svampen - 11 augusti 2010 13:05

Jag skulle gärna vilja börja om någon annanstans, nu på en gång! Jag önskar jag hade tagit studenten så jag kunde flytta...Jag hatar Sundsvall och all skit här.   När man får veta att ens kompisar har snackat skit bakom ens rygg,det finns få sake...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards