Alla inlägg under juni 2010

Av Svampen - 29 juni 2010 18:49

Jag filosoferade lite förut om fotografier:

fotografier,det avspeglar många känslor. Som exempel om det är något tillfälle (tex bröllop,student eller bara en väldigt trevlig kväll) så är det perfekt och underbart med kort, samtidigt kan det vara negativt med en bild på en person som gjort dig ont eller något annat dåligt. Samtidigt kan brist på fotografier vara dåligt, tex bröllop. Samtidigt kan det vara dåligt om du har någon nära som har avlidit och du inte har några bilder på den personen.


Jag tror jag ska skaffa mig en kamera.


Förresten så mår jag bra, hoppas min syster blir bättre bara. Krya på dig syrran <3

Av Svampen - 25 juni 2010 23:30

Det var ett tag sen sist, har inte varit på så bra skrivhumör så nu blir det väl ett onödigt långt inlägg som ingen vill läsa men here it goes!


Sommarlovet inleddes med en resa med Erken till Göteborg för westcoast, det var underbart! Det var nog det bästa jag varit med om.


Det känns roligt att man är helt blockerad i livet, jag känner mig det nu... Äh,jag ska sluta tjafsa om en massa...

Nu har man fyllt 18 så det är trevligt, var på krogen och "firade" med Eva och Maria, underbara vänner förresten, och dom gav mig en vattenpipa :P

I Onsdags var man med nördarna och igår var jag först på bio och sedan på filmkväll.


Äh,livet är ganska bra ändå man ska inte klaga... Jag inser nu att jag inte är på skrivhumör så det blir mer någon annan dag.


kram på er eller något,hejdå!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards