Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Svampen - 7 juli 2010 12:33

Idag har Svampen bestämt sig, han ska skaffa facebook. Den största anledningen är för att slippa allas tjat så jag hoppas de som tjatar är nöjda :P


Klippte mig idag, tvingade morsan att göra't så nu ser håret bättre ut (ser inte ut som en myrstack längre). Sen ska jag vara med Erken för vi ska på gatufesten och passa på medans det är gratis, stå och trängas med folk för det är alltid mysigt!

Jag vet inte vad jag ska skriva, jag vill ju uppdatera bloggen men man måste ju ha något att skriva om också...

Just nu lyssnar jag på The Damned, de är sjukt jävla underbara! Synd att de bästa banden har slutat spela...Argh!


Hmm, jag tror jag mår bra idag. Det verkar vara en sån dag då jag är på bra humör och det är trevligt. Det enda som får mig ledsen är att jag saknar vissa vänner,Charlie och Maria mest..


Nä nu skiter jag i det här! jag skaffar en facebook sedan så går jag ut!


Peace out ^^

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards