Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Svampen - 19 januari 2010 19:18

Idag har varit en vanlig dag...Varit i aulan i stort sett hela dagen och mixtrat.

Jag ska vara "reserv"-basist på Help, känns så dumt med tanke på att han som spelar bas nu är där och jag bara snor åt mig basen och tar hans plats,känns det som...Kan inte släppa att jag har lite dåligt samvete men det var ju Peter (min lärare) som bad mig så jag borde ju inte ha det.


Jag har inte kunnat tänka idag, har mest bara gått runt som något halvdant spöke men det är väl ungefär så som det brukar vara. Det känns bra med vårshowen för nu har jag något att se fram emot,det känns skönt för man vet ungefär vad som komma skall.Det finns ingen bättre terapi än att spela musik och speciellt då man står på scen live, så jävla underbart!


Jag ska vara på skolan imorgon till klockan 20.00 Gud,vad jag inte längar! Just nu skulle jag vilja åka en dag till ett varmt land och dyka bland koraller, fan vad underbart!


Nä, nu ska jag gå ner och baka kladdkaka :P Jag ska lyssna på musik också, bra musik.


Screw you all!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards