Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Svampen - 30 januari 2010 13:27

Äntligen får man helg! Det är lördag idag och för första gången på den här veckan har jag sovit längre än tre timmar.

Jag vet inte riktigt hur jag mår, jag tror jag mår hyfsat okej...Hade ganska svårt att tänka igår,jag vet bara att jag smsade med Shawnee och sen är allt ganska svart så jag misstänker att jag sov.

Läste igenom mina sms, kommer inte ihåg att jag skrev allt det där till henne...Lite läskigt.


Idag ska jag på kalas, min kusin fyller typ ett år så då ska man vara klämtjäck och på bra humör...Fast egentligen vill jag inte men jag har lovat mamma och jag vill inte göra henne besviken än en gång.


Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv, jag vill inte tänka framåt längre...
Jag har i princip bestämt mig att börja på BUP om jag får...Måste bara prata med mamma (det kommer inte bli så himla enkelt misstänker jag).


Men nu ska jag gå och duscha så man verkar vara fräsch och på bra humör senare ikväll, hurra för teater!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards