Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Svampen - 12 mars 2010 23:16

Det har varit sportlov den här veckan.

Jag tycker jag har spenderat mitt lov på det sättet man ska göra : varit med vänner,varit lanhora,spelat musik, spelat Eternal Sonata,frågat 118100 en massa frågor om KalleNinja, fikat med folk som sedan drar med en på spontanbio, gå i fyra timmar mitt i natten och klippt sig. Jag har umgåtts med ovanligt många det här lovet och det tycker jag har varit riktigt skönt, bara idag som jag inte har varit med någon tror jag.


Anyways, imorgon fyller Hannah år och då ska man till henne och fira, det ska bli trevligt för då kommer många människor och Hannah får känna sig bortskämd. Hoppas hon gillar presenten jag skaffade till henne, det var inget hon hade sagt hon ville ha men jag ville ge henne något mer speciellt än en massa krimskrams.


Det var planer på att jag skulle åka bort hela nästa vecka men nu är det nog bestämt att jag slipper det, jag vill faktiskt inte skriva varför men om det är rätt person som frågar så kommer jag svara rätt ut.


Idag så var jag på stan en sväng och köpte en bok om filosofi och om tarot,tyckte dom två passade mig bra för jag personligen anser att jag ha filosofiska tankar och jag är intresserad av det, är även intresserad av det ockulta. Det är så roligt med folk som klagar på en för att man tror på sånt, varför ens lägga ner energi på att klaga? Allafall,om du vill klaga så får du skriva en kommentar så jag får något att göra.


Klockan är 23.23 och jag ska gå och lägga mig, godnatt ^^

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards