Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

Grubbel

Av Svampen - 26 mars 2010 20:48

Jag tycker vi borde ta varje politikers fallskärmspening och lägg det på skolan/sjukvården!


Hej, idag är det Fredag. Jag hade muntligt prov i engelska (nationella) och fick MVG, tror jag aldrig pratat så dålig engelska på länge...Trodde inte ens jag skulle få godkänt xD


Jag hade kommit på något väldigt vettigt att skriva här men naturligtvis glömde jag det...


Jag var och tränade idag, måttligt utstirrad man blir om man kommer in med nitad jacka, klorinerade byxor och kängor på ett gym...Antingen var det därför eller för att jag är tjock, jag vet inte.


Jag har mått jättedåligt idag, mamma tänkte ta med mig till akutpsyk idag p.g.a en sak som hände, kommer nog inte gå in på vad som hände till någon så ingen ide att fråga (tror inte någon läser min blogg i princip heller så det spelar väl ingen roll)


Nu ska vi prata musik här : Nu ska jag kanske på audition till en stråkorkester, en lärare på kulturskolan tyckte jag var sjukt bra med tanke på att jag bara spelat i typ 3-4 månader och det var jätteroligt att höra faktiskt,fick lite bättre självförtroende där. En lärare tyckte jag hade bra sångröst så det är också kul att höra :)

Nytt instrument ska införskaffas : En Tin Whistle i D. Jag har ju bara en i bess så med en kommer jag inte speciellt långt. Den kommer ha bättre klang än den jag har nu ändå ;)


Fan vad var det jag tänkte skriva här?! Blir lite frustrerad nu...

Vi får se om jag kommer på vad det är.


Betyget på den här dagen i allmänhet : 2/10, det positiva var den bra kritiken jag fick och mitt MVG i engelskan.


Verkar jag deppig? Alltså, mesigt deppig? 

 
 
Hanna

Hanna

30 mars 2010 11:11

mesigt deppig är bara de som gråter för att man tappat sin cupcake :) typ xD
roligt med musiken för dig btw :D

http://buurnout.blogg.se

 
Martina

Martina

8 april 2010 09:58

Du verkar bry dig mkt om vad andra tycker, vilket inte alls är viktigt då det viktiga är vad du själv tycker

http://157.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svampen - 15 februari 2011 18:41

Då tänkte Jag ordbajsa riktigt rejält med tanke på att förhoppningsvis ingen läser min blogg längre. Jag är less på det mesta! Skolan är pina,klassen är dum i huvudet och inskränka. Min far är totalt jävla störd,han ska man inte ens snacka med...Ja...

Av Svampen - 6 november 2010 21:31

Var ett tag sedan man uppdaterande. Inget har hänt i mitt liv. Jag tror jag lägger ner bloggandet för mitt liv är ganska ointressant.   Godnatt ...

Av Svampen - 14 september 2010 20:23

Fan vad livet känns som ett jävla slöseri just nu med all denna jävla skola... Dagen har varit bra och jag har varit på bra humör me har hela tiden haft en fråga i skallen,"vad fan gör jag här?"...Det känns ganska slöseri just nu,hoppas att det går...

Av Svampen - 9 september 2010 18:16

Ja,jag undrar vad Sverigedemokraternas mammor ska säga för har inte dom lärt sina bra att man inte ska slå dom som är mindre? "Invandrarna"  som Sverigedemokraterna syftar på är tydligen problemet med Sverige och om vi "skickar hem dom" så blir all...

Av Svampen - 24 augusti 2010 18:01

Nu är sommarlovet slut och man går sista året, fyfan vad skönt! Sommarlovet har varit bra, har ju skrivit lite om det så ska inte ta upp en mass om vad jag gjort förutom Norgeresan. Jag har varit i Norge med pappa,maria och cathy, det har varit väl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards