Alla inlägg den 15 maj 2010

123

Av Svampen - 15 maj 2010 10:45

Igår hade man en diskussion med två folkpartister, diskussioner är intressanta med inskränkta personer :)

Emma, jag hoppas du läser det här för du är bra konservativ. Min kära syster vägrar göra fotojobb åt homosexuella bröllop,vad ska jag göra med henne? Jag måste ju göra något åt det här,lillbrorsan ska fan ta det här i egna händer! REVOLUTION, UPP TILL KAMP!


Nä,politiskt sett vet jag inte riktigt var jag står men jag är nog en konstig form av anarko-socialst,problemet är att jag vet att det inte skulle funka i dagens Sverige...Det är synd för personligen tycker jag att man inte kan komma närmare demokrati.


Nog talat politik! Nu pratar vi om något viktigare,Mig.

Nä,jag är inte egotrippad men jag mår ganska mycket bättre nu än förut, mycket har lugnat ner sig. Jag tror det är mina nyfunna vänners förtjänst för jag är med dom rätt ofta och dom är så himla snälla :)

Fast jag mår fortfarande dåligt då och då, humöret pendlar lika mycket som alltid men jag kan kontrollera det bättre nu.


Peace out!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards