Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Svampen - 18 maj 2010 18:24

Det svåra med livet är inte att veta vad som är lögn eller sanning, det är att se personer utifrån hur dom är och inte hur vi vill att dom ska vara.


Jag vet inte vad jag ska skriva fastän jag är på sånt sjukt skrivarhumör!


Det får bli allmänt pladder som vanligt. Jag tycker personligen inte om mitt utseende så hemskt mycket, jag tycker tex att jag är skitful. Jag hatar att kolla på mig själv i spegel och undviker helst det fast bara för att man gör det blir det motsatt effekt när man är nära en spegel.

Om livet ändå var så enkelt som man vill att det ska vara. Personligen tror jag att mitt liv är lättare än alla jävla suparfjortisar för jag kan allafall vara stolt över det jag gör (jag är inte alltid stolt över mig men jag gör allafall (oftast) rätt saker).


Även den största kan göra förändring,den minsta röjs oftast ur vägen.


Att oroa sig över människor är ganska onödigt för det påverkar en så himla mycket...Att säga till en person hur mycket den verkligen betyder för en är för svårt, oftast hinner man inte säga det innan det är försent. Det där är kanske inte en speciellt trevlig tanke men så är det för mig allafall, det finns så många jag önskar att jag verkligen berättade för hur mycket dom betydde och likaså finns det dom som jag vill berätta hur jävla korkade och dum i huvudet dom är.


Jag börjar må dåligt nu...Fan vad jag önskar jag kunde påverka mitt humör bättre,det kan jag inte så istället skriver jag på denna handelsfattiga blogg och hoppas någon ska läsa den,känna igen sig och kasta en massa sympati på mig så jag slipper känna mig så jävla ensam! Jag borde vara med mina vänner oftare, jag är alldeles för mycket själv. På sommaren ska jag vara med mina vänner jättemycket har jag bestämt...Det är så svårt på vardagarna när man bor åt helvete, mycket läxor och inga bussar som går. Hos pappa vill jag inte riktigt vara hos för mycket för jag känner mig så jävla orolig då jag är där.


Apropå ingenting så har The Kristet Utseende väldigt bra texter, dom har bra undermeningar även om dom inte verkar ha någon betydelse så har dom det för mig.


Undra hur folk skulle se på mig om jag dog? Jag vet inte hur många som skulle tänka gott om mig, jag hoppas allafall någon skulle göra det... Hur många skulle ärligt kunna säga att dom kände mig? Inte vet jag, det är deras val.

Fast jag vill inte dö, inte än på ett tag allafall...Det kan allafall vänta tills efter sommarlovet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards