Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Svampen - 29 maj 2010 00:48

Jag stör mig på alla s.k duktiga människor som ser livet som en mattefunktion, det finns ett rätt sätt att leva, det är helt fel! Människor som man inte kan säga att man mår dåligt till för då förkastar dom ens problem med att det är orimligt att må dåligt p.g.a händelser som har hänt, men det stämmer inte.


Jag är arg, eller inte arg jag är egentligen mest sårad...Det känns som jag inte riktigt får vara med, som att jag är med av ren vana. Om alla fick välja en specifik människa som de värderade högt skulle jag knappast bli vald. Jag känner mig missanpassad,jag mår verkligen skit.


Idag bestämde jag mig även för att ändra min klädstil till lite mer deathrock, för jag lyssnar i princip bara på det.

12-timmarsgalan var rätt trevligt, jag gick mest dit för att träffa Linn och höra echoes of dawn, dom är så sjukt jäkla bra!

Jag gick också dit för att träffa X,det finns risk till att jag börjar gilla människan lite mer än bara vän...Fast jag vet inte,dessutom vill ingen ha mig så det är nog lika bra att skita i kärleken helt och hållet.


Nytt band sökes! Jag vill verkligen spela i ett till band, spela musik som jag gillar mer. KalleNinja känns som på is nuförtiden, vi repar aldrig fastän vi klagar på att vi inte har något nytt material...Jag personligen har försökt skriva riff till KN men inte lyckats för jag lyssnar egentligen inte på oss, vi är så konstig blandning.

Därför vill jag starta ett annat band, lite Deathrock/Psychadelica, jag vill spela cello och ha med en synt,trummis,sångare,ev.bassist och altviolinist. Mina planer kommer aldrig lyckas,hehe.


Mina dåliga vanor har kommit tillbaks igen...Eller ja, dom försvann väl aldrig,

dom är lite starkare nu bara.


Det känns så ego att bara skriva om sig själv...Men vad ska jag göra, den handlar om mig? Och det är mina tankar jag är ute efter att skriva, vad jag gör är ganska skitsamma, jag skriver ju främst för mig själv och om det sedan finns folk som är intresserade så får dom gärna läsa.


Nu ska vi ha en fråga till er som läser (svara helst) : Varför är ni intresserad av min blogg?


Nä, nu ska jag se på film hela natten!

Kram på dom som verkligen helt ärligt kan se mig som deras vän.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Guestbook


Ovido - Quiz & Flashcards